Powered By Blogger

Sudut Kreatif

Tuesday, February 24, 2009

Malam itu Rahsia


Kemudian saya mulai berpikir, apakah saya harus menyerang ataukah menanggung dengan tenang kegelapan membutakan dan azab, di mana orang dewasa menjadi lemah dan orang muda menjadi tua, dan orang mukmin yang sesungguhnya hidup di bawah tekanan sampai ia menemui Allah (saat matinya). Saya dapati bahwa kesabaran atasnya lebih bijaksana. Maka saya mengambil kesabaran, walaupun ia menusuk di mata dan mencekik di kerongkongan. Saya melihat perampokan warisan saya sampai orang yang pertama menemui ajalnya, tetapi mengalihkan kekhalifahan kepada Ibnu Khaththab sesudah dirinya.


Seterusnya sila klik;http://pakoz.wordpress.com/2009/02/24/pilihan-manusia-v s-pimpinan-ilahi/


NB Wrote-Pengkhianatan kepada Agama Semakin Hari semakin jelas. Bukakan minda dengan mencari kebenaran yang haq!Umat terdahulu tidak menanggung kesalahan2 yang mereka berikan.Mereka tak mampu memberikan syafaat pon.. Mereka ini pilihan mesyuarah, bukan pimpinan Ilahi. renung2kan wahai orang2 yang inginkan kebaikan.Salawat!

No comments:

Powered By Blogger