Powered By Blogger

Sudut Kreatif

Wednesday, July 6, 2011

PANGGILAN DAN MEMANGGIL

Salam sejahtera. Alhamdulillah, dapat update blog lagi harini. Masa aku singkat sangat sekarang ni. Macam2 tanggungjawab kena buat. Dan aku masih lagi terus berlatih dan terus bertatih membuat kebaikan. Semuani yang aku faham adalah sebuah kebaikan. Dan bila ianya adalah kebaikan sudah tentu ianya adalah dari ilham Tuhan yang ingin menjadikan kita 'manusia' sebenar sepertimana Rasulullah saww dan Ahlul Bayt baginda serta para Nabi dan Rasul-Nya yang lain untuk kita menggapai-Nya. Inilah yang dikatakan Keadilan Allah yang menciptakan insan dan menunjukkan apa yang perlu dilakukan. Dan tujuan utama penciptaan manusia itu sebenarnya adalah untuk diuji... Bersabar, bertakwa, memaafkan dan pelbagai lagi pakaian manusia2 soleh perlu kita fahami demi meraih keindahan dan kedamaian buat jiwa kita. Gambar kat atas nie, member gua yang shoot semalam, thnx ahmad rizal, gua harap lu suksess dan terus merenung dan berfikir tentang apa yang sering terjadi setiap hari dalam pergerakan seharian kita. Pasti lu temui kedamaian itu! Terima kasih untuk yang sudi baca nie.. Muga senantiasa dirahmati Allah selamanya di dua dunia yang satu ini. Salawat!

No comments:

Powered By Blogger