Powered By Blogger

Sudut Kreatif

Monday, November 10, 2008

10-11-2008 21:33 ISNIN

Hari ni aku ambik cuti, pening and rasa bosan. Taktau nak buat apa. Aku edit satu blog aku yg lama, wordpress. Aku rasa dah bosan pulak ngan blogspot nih. takleh maju aku rasa. tengok wordpress best jugak. kita tak payah nak teruk2 edit macam2. semua sudah d sediakan. kita juz follow instruction jer. Siap boleh buat background sendiri. Tapi lom siap agi. Aku tengah peringkat percubaan. Tungggu seminggu dua lagi. Aku nak buat tema apa pon taktau agi blog tu. juz tengok2 dulu. Ingat2 nak join venture ngan seseorang blog tu. Tapi blom tau lagi ngan sapa. Tunggu...

Tengah syok2 aku melepak tengok ulangan AF3 konsert first terdengar deringan telefon Nokiaku. Owh! no sapa la pulak ni. 03- something.. no cam area bangsar. Owh.. nih mesti Naza nyer org. sbb seminggu lepas aku der oder kereta. Maybe diorg nak tanya aku pasal dokumen2 yg aku hantar. mmm.. betul dugaanku. Siap namer penuh diorang tanyakan aku. No telefon rumahla, no telefon ofis la.. n macam2 lagi.. nak kompomkan kater diorg sebelom submit loan aku. mmm harap2 approvela.. tapi kalo tak approve pon aku nak wat camner. Aku try kat tempat lain lak kan..

Tiba2 perut aku rasa nak makan nasik pulak. Adus.. perasaan ..perasaan.. macam2 rasa kalo tak buat apa tuh.. Aku bukak periuk ambik pinggan n bukak tudung lauk. Mmmm der ayam masak lemak.. rezeki2. hehe lauk smalamz pon smalamz lah.. aku panazkan dan mkn smbil ngadap beberapa mesej friendster dari beberapa orang teman. Ader lagi hari ni member yg mintak approvekan untuk view aku punya private photo. Kali ni member aku kat johor. Syah namer dia. Nak approve ker tanak hah... ish biar dlu lah.. bukan untung apa apa pon klo dapat nengok pict2 tak hensem aku.. aduss.. aku ingat cuma der 4 orang jew yg dapat view akunyer private tu. Tupon sedare2 terdekat yg selalu nengok aku. Orang lain.. bertaur panjang oo nak view.. tapi buat dek jer. Bukan tanak tunjuk, tapi segan la.. Tak hensem. hehe Dah setahun lebih dah aku main friendster tu. member pon dah ader dekat2 2000 org dah. Tapi sekeping gambar aku pon tak aku public kan.. sebab aku nih mmg tak ske muker aku d peratontonkan. hehe

Malamku solat Meghrib, Isyak pastuh aku buat qadzo meghrib isyak smalamz. Mlm tadi betui2 aku letih, pas smayang asar aku bantai tido smpai kui enam pagi. Segar raser pagi tadi. Apa lagi bangun ja.. aku on suiz komputer. Ngadap blog ni japs. pastuh solart subuh n kuar anta anak skoll. hehe pastuh beli sarapan. Nasik berlauk ayam ngan nasik kerabu. Sedap gak pagi2 makan makanan berat2 nih.. kenyang...alhamdulillah...

Ops, aku der kejer sikit nih, nak kuar japs.. nak p beli beraz. Beras dah abih.. hehe beginilah rutin hidup yang sementara ni. kais pagi makan pagi kais petang makan malam.. So aku rasa cukop dulu untuk waktu ni. Jam pon menunjukkan dah kui 9.32 minit malam. Aku nak kuar japs.

Baiiii........

No comments:

Powered By Blogger